NN patrí medzi 20 najbľúbenejších značiek na Slovensku

Klienti preferujú predovšetkým značky, ktoré im rozumejú, šetria čas a riešia ich problémy. Potvrdzuje to aj najnovší prieskum zákazníckej skúsenosti „Customer Experience Excellence“ od spoločnosti KPMG. Podľa neho klienti v súčasnej náročnej situácii oceňujú riešenie unikátnych problémov, maximálne uľahčovanie procesov alebo empatické́ správanie. Výsledky štúdie ukazujú, že tieto oblasti  zostanú kľúčové aj novej realite po COVID-19. 

V najnovšom prieskume KPMG nunwood dosiahol najväčšie medziročné zlepšenie sektor finančných služieb, ktorého CEE skóre (pozn. Customer experience excellence score = skóre excelentnosti zákazníckej skúsenosti) rástlo takmer dvojnásobným tempom oproti priemeru celého slovenského trhu. V rámci sektora si spoločnosť NN Slovensko polepšila medziročne o 41 miest a dostala sa nielen medzi top 20 najobľúbenejších značiek na slovenskom trhu, ale obsadila i druhé miesto v sektore finančných služieb a zdravotných poisťovní. 

„NN bola najrýchlejšie rastúcou značkou až v dvoch zo šiestich hodnotených pilierov prieskumu, konkrétne v pilieri „čas a úsilie“ a „riešenie problémov“. Klienti ocenili najmä efektívnu komunikáciu a jednoduchosť pri vybavovaní žiadostí a riešení poistných udalostí,“ vysvetlil Peter Rado, senior manažér pre zákaznícku skúsenosť spoločnosti KPMG. 

NN Slovensko prakticky okamžite po zavedení prvého lockdownu ponúkla klientom možnosť vzdialeného online predaja a servisu životného poistenia a dôchodkov vďaka intuitívnej aplikácii na zdieľanie obsahu a podpisovej aplikácii. Ďalej všetkým klientom životného poistenia a doplnkového dôchodkového sporenia poskytuje od augusta minulého roka bezplatné lekárske benefity, akými sú napr. telefonické konzultácie s lekármi či možnosť prednostného objednania na vyšetrenie MRI. „Veríme, že k výbornému výsledku nám pomohol predovšetkým náš proklienstky prístup. V týchto náročných časoch sme klientom ukázali, že sa môžu na nás spoľahnúť. Zjednodušili sme procesy, zintenzívnili servis, efektívne komunikovali a zrýchlili sme našu digitalizáciu. Všetky tieto inovácie boli a sú nevyhnutnou reakciou na potreby klientov,“ hovorí Daniela Tomášková, tlačová hovorkyňa NN SR, a dodáva: „Stali sme sa najrýchlejšie rastúcou značkou v oblasti bezproblémových procesov, riešenia zákazníckych problémov a digitalizácie. Veľmi si vážime dôveru našich klientov a ďakujeme za ich hodnotenie.“

Do nezávislého online prieskumu, ktorý sa uskutočnil v 2. štvrťroku 2020, sa na Slovensku zapojilo vyše 2 500 respondentov, ktorí hodnotili až 118 značiek.  

Viac o štúdii nájdete tu.