26.05.2003

Internetová súťaž spoločnosti ING - Generálneho partnera slovenskej hokejovej reprezentácie má svojich víťazov

ING ako Generálny partner slovenskej hokejovej reprezentácie, Slovenského zväzu ľadového hokeja a Generálny partner Siene slávy slovenského hokeja pripravil pre všetkých návštevníkov svojho personalizovaného finančného portálu ING počas Majstrovstiev sveta 2003 špeciálnu hokejovú súťaž.

Od začiatku MS vo Fínsku až do 11. 5. 2003 mohli návštevníci portálu zasielať svoje odpovede na otázky týkajúce sa retailového produktu ING KONTO, ako napríklad výšku úrokovej sadzby, či spôsoby otvorenia  sporivého účtu.

ING KONTO s úrokovou sadzbou 4,60%, bez akejkoľvek viazanosti finančných prostriedkov zostáva aj naďalej po viac ako ročnom pôsobení na slovenskom trhu unikátnym produktom, v ktorom sa kombinuje  výhoda terminovaného  vkladu a bežného účtu.

Z množstva súťažiacich, ktorých počet sa v porovnaní s minulým rokom zdvojnásobil, získajú piati  vyžrebovaní víťazi   hokejový dres Siene Slávy a   vstupenky  na návštevu stálej expozície Siene Slávy. Mená víťazov sú zverejnené na internetovskej stránke ING.

Portál MyING.sk ponúka vysoko personalizovaný prístup, cenné finančné informácie a spája bankové a poistné služby. MyING.sk, pre individuálnych klientov, je spolu s INGFN.sk, pre korporátnych klientov, portálom modernej generácie na Slovensku. Spája vysoké hodnoty značky ING a zaručuje dôveryhodnosť , pohodlie, inovatívnosť , ako aj synergiu subjektov ING.


ING pôsobí v 60 krajinách sveta a má viac než 50 miliónov klientov. Z hľadiska trhovej kapitalizácie je jednou z najväčších finančných skupín na svete. V Českej a Slovenskej republike pôsobí od roku 1991 v oblastiach poisťovníctva, bankovníctva a správy aktív. V roku 2002 vstúpila tiež na trh retailových bankových produktov so svojim sporiacim účtom ING Konto.