Našu bratislavskú pobočku môžete hodnotiť cez Staffino

Od začiatku júla nám môžete poskytnúť spätnú väzbu i vďaka on-line aplikácii Staffino.

V centre pozornosti našej spoločnosti stojíte od samého začiatku vy, naši klienti. Záleží nám na vašich potrebách a aby sme sa mohli neustále zlepšovať a prispôsobovať vašim požiadavkám, potrebujeme poznať názor na nás a naše služby. To je jeden z hlavných dôvodov, pre ktorý sme sa rozhodli vyskúšať služby aplikácie Staffino.

V pilotnej prevádzke môžete vyjadriť svoju (ne)spokojnosť s návštevou bratislavského Klientskeho centra. Staffino je aplikácia, prostredníctvom ktorej zákazníci poslali už takmer 200 000 hodnotení reštaurácií, pobočiek bánk a call-centier. Vďaka tejto jedinečnej on-line službe môžete poslať pochvalu, či vyjadriť (ne)spokojnosť s našou pobočkou v Bratislave. Prípadne nám zaslať podnet na to, čo môžeme urobiť lepšie, aby ste boli s našimi službami v budúcnosti spokojnejší.

Postup je jednoduchý
Stačí si stiahnuť do mobilného telefónu aplikáciu Staffino, nájsť si v nej našu bratislavskú pobočku a napísať spätnú väzbu.

Postupne plánujeme zapojiť i ďalšie NN obchodné miesta na Slovensku.