Naše pobočky ako aj Klientske centrum sú vám k dispozícii

Vážení klienti,

chceme, aby sme vám boli i v tychto náročných časoch k dispozícii, preto sú všetky pobočky aj Klientska linka plne dostupné. Potrebný servis vám poskytnú vo všetkých regiónoch prostredníctvom zástupcov jednotlivých pobočiek. Naši kolegovia vám ochotne pomôžu so všetkými požiadavkami či otázkami. 

Regionálne riaditeľstvá sú otvorené vo všetkých regiónoch:

Bratislava, Trnava, Nitra, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Poprad, Prešov, Košice

Otváracie hodiny:
Pondelok, Streda, Piatok: 9.00 -12.00 hod.
Utorok, Štvrtok: 13.00 -16.00 hod.

Ostatné pobočky sú otvorené po celom Slovensku:

Otváracie hodiny:
Každá pobočka má uverejnený svoj vlastný čas otvorenia podľa svojich možností.
Preto vás prosíme, v prípade, že  otváracie hodiny nie sú dostupné dohodnite si návštevu vopred telefonicky.
Telefónne čísla nájdete zverejnené v sekcii Kontakty (pri každej pobočke).

Klientská linka funguje bez obmedzenia.

Naša Klientska linka funguje bez obmedzení a vy sa nám dovoláte na telefónnom čísle 0850 1234 66 v pracovných dňoch od 8.00 do 18.00 hod. Kontaktovať nás môžete samozrejme aj mailom na .

Online služby môžete využiť z bezpečia svojho domova.

V súvislosti s klientskymi službami a zmluvným plnením dávame do pozornosti možnosť využiť naše online služby a servisné portály Moja NN/WebKlient. Väčšinu požiadaviek môžete vybaviť online z bezpečia a pohodlia svojho domova.

Prajeme vám pevné zdravie.

NN Slovensko