ING spustila pre klientov nový servisný portál pre dôchodkové sporenie

ING pre klientov dôchodkového sporenia spustila  nový ING servisný portál, ktorý umožňuje okrem pasívneho prístupu k údajom o starobnom a doplnkovom dôchodkovom sporení aj on-line zmenu niektorých parametrov zmluvy. Klienti s dôchodkovým sporením v II. a III. pilieri tak majú možnosť zachovať si jednoducho a v pohodlí domova neustály prehľad o svojom dôchodkovom účte a kvôli niektorým zmenám nemusia osobne navštíviť pobočku alebo zasielať písomnú žiadosť.

ING Servisný portál www.servising.sk umožňuje klientom v II. pilieri  meniť on-line fond a aj pomer sporenia medzi vybranými fondmi. Cez web môžu klienti oboch dôchodkových pilierov takisto upravovať on-line kontaktné údaje vrátane adresy, telefónu a e-mailu či zvoliť si elektronický výpis. Zároveň majú okamžite k dispozícii prehľadne usporiadané údaje o aktuálnej hodnote majetku v dôchodkovom sporení. „ING sa dlhodobo snaží zlepšovať svoje služby a umožniť zákazníkom manažovať vlastné financie na mieste a v čase, ktoré im najviac vyhovujú. Preto systematicky rozširujeme ponuku on-line nástrojov na správu osobných účtov a rýchlejšiu komunikáciu s ING. Servisný portál na jednom mieste ponúka informácie, ktoré mali sporitelia doteraz k dispozícii len v podobe ročného výpisu,“ uviedol výkonný riaditeľ ING pre dôchodky a firemný obchod Juraj Dlhopolček.

Nový servisný portál ponúka prehľadne štruktúrované informácie o osobných dôchodkových účtoch na základe výsledkov testovania vybranej vzorky užívateľov a ich preferencií. Jednoduchý a bezpečný prístup je samozrejmosťou. K osobnému účtu sa klienti ING Tatry-Sympatia dostanú jednoduchou registráciou a existujúcim klientom ING DSS systém zjednoduší ich doterajšie prihlasovanie. Noví klienti ING alebo účastníci, ktorí sú zapojení výlučne do III. piliera, dostanú do 5 dní po registrácii heslo doporučenou poštou.