Tento webový server používa cookies

K personalizácii obsahu a reklamy, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu našich návštevností využívame cookie súbory. Informácie o tom, ako používate náš web, sa delíme s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Partneri tieto údaje môžu kombinovať s ďalšími informáciami, ktoré ste im poskytli alebo ktoré získali v dôsledku používania ich služieb.

Zobraziť detaily Akceptovať

Nutné cookies pomáhajú, aby bola webová stránka použiteľná tak, že umožní základné funkcie ako navigácia stránky a prístup k zabezpečeným sekciám webové stránky. Webová stránka nemôže správne fungovať bez týchto cookies.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkčné cookie webovej aplikácie Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz
Ukladá stav súhlasu užívateľa so súbormi cookies pre aktuálnu doménu
Session HTTP

 

Štatistické cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby porozumeli, ako návštevníci používajú webové stránky. Anonymne zbierajú a oznamujú informácie.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
_ga nn.cz Používa služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, ktoré sa používa na generovanie štatistických údajov o tom, ako návštevník používa web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používa služba Google Analytics k zberu údajov o používanie webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používa služba Google Analytics - neuchováva žiadne informácie o užívateľoch, len limituje otázky posielané na doubleclick.net Session HTTP
s_cc nn.cz Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz
Uloží aktuálnu verziu aplikácie Flash, ktorá je k dispozícii v prehliadači používateľa.
2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenáva informácie o klikanie na stránke. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, ktorý identifikuje zariadenie používateľa pre opakovanie návštevy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies sú používané pre sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobraziť reklamu, ktorá je relevantná a zaujímavá pre jednotlivého používateľa a týmto hodnotnejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
0 adform.net Neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kto navštívil web alebo dokončil nákup, k potenciálnemu nastavenie remarketingové kampane alebo cielenie reklamy. Session HTTP
C adform.net Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazenie reklamy na základe kombinácie pohybu užívateľa a rôznych ponúk inzerentov pre zobrazovanie reklám užívateľov. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používa sa na odosielanie dát do Google Analytics o zariadení a správaní návštevníka. Sleduje návštevníka cez ciele a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilných zariadeniach jedinečné ID umožňujúce sledovanie na základe zemepisnej polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používa spoločnosť Google DoubleClick k registrácii a hlásenia akcií užívateľov webu po zobrazení alebo kliknutí na reklamy inzerenta s cieľom merať efektívnosť reklamy a prezentovať cielené reklamy užívateľovi. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používa spoločnosť Google DoubleClick na personalizáciu reklám zobrazovaných používateľom na základe predchádzajúcich návštev na našich webových stránkach Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používa spoločnosť Google DoubleClick k registrácii a hlásenia akcií užívateľov webu po zobrazení alebo kliknutí na reklamy inzerenta s cieľom merať efektívnosť reklamy a prezentovať cielené reklamy užívateľovi. Session Pixel
test_cookie adform.net Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID užívateľa, ktoré rozpoznáva prehliadač používateľa pri návšteve webových stránok, ktoré používajú rovnakú reklamnú sieť. Cieľom je optimalizovať zobrazovanie reklám na základe pohybov užívateľa a ponúk rôznych poskytovateľov reklám pre zobrazovanie reklám užívateľov. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snažia sa odhadnúť šírku pásma používateľov na stránkach s integrovanými videami YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, ktoré uchováva štatistiky o tom, aké videozáznamy od YouTube užívateľ videl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies sú cookies, ktoré máme v procese klasifikovania spoločne s poskytovateľmi jednotlivých cookies.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
bstat bstat.io Neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz Neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz Neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz Neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz Neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz Neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz Neklasifikované bez expirácie Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz Neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré môžu byť používané webovými stránkami, aby sa užívateľský zážitok stal efektívnejším.

Zákon uvádza, že je možné uložiť cookies na vašom zariadení, ak sú nevyhnutne potrebné pre prevádzku tejto stránky. Pre všetky ostatné typy cookies potrebujeme vaše povolenie.

Táto stránka používa rôzne typy cookies. Niektoré cookies sú umiestnené v službách tretích strán, ktoré sa objavujú na našich stránkach.

Top manažment ING Životnej poisťovne pravidelne kontaktuje klientov a rieši ich požiadavky

Pre ING Životnú poisťovňu je starostlivosť a spokojnosť klientov dlhodobo na prvom mieste. Preto sa rozhodla pre unikátny krok – zapojiť do zlepšovania zákazníckej skúsenosti a komunikácie s klientmi najvyššie vedenie spoločnosti. Top manažment ING telefonicky pravidelne rieši podnety alebo sťažnosti klientov. Ohlasy na osobný prístup sú pritom vysoko pozitívne. Klienti oceňujú, že sa ich podnetom venuje napríklad aj generálny riaditeľ.

ING Životná poisťovňa patrí v pravidelných meraniach zákazníckej skúsenosti na Slovensku medzi najlepšie hodnotené. Kladie osobitný dôraz  najmä na likvidáciu poistných udalostí a zlepšovanie kvality riešenia požiadaviek na Kontaktnom centre, kde spracúva nielen hovory, ale i emaily. ING Životná poisťovňa posilňuje komunikáciu s klientmi aj zapojením najvyššieho vedenia do riešenia rôznych podnetov.

„Proklientský prístup pre mňa predstavuje spôsob myslenia. Pri všetkom, čo robím, sa pýtam, aký dopad to bude mať  na klientov. Pri telefonátoch sa opakovane ukazuje, že aj s nespokojným klientom sa dá nájsť spoločná reč a jeho požiadavku vyriešiť k obojstrannej spokojnosti,“
  komentoval svoju skúsenosť Dušan Quis, generálny riaditeľ ING Životnej poisťovne.

Do komunikácie s klientmi sa zapojila aj generálna riaditeľka pre poistenie a dôchodky ING ČR/SR Renata Mrázová, ktorá priamy kontakt so zákazníkom považuje za úžasný zážitok a sama absolvuje telefonáty pravidelne na mesačnej báze. „Tieto rozhovory sú pre mňa aj pre celú firmu veľmi cenné. Je to príležitosť spoznať, čo si klienti skutočne myslia o našich produktoch a službách. Nehovoriac o tom, že mi pomáhajú lepšie pochopiť prácu našich operátorov na Kontaktnom centre. Osobne som sa doteraz stretla iba s pozitívnymi reakciami. Klienti oceňujú náš záujem i možnosť opýtať sa na dianie v ING aj na trhu.“

Komplexný projekt prináša výsledky

Projekt zlepšovania zákazníckej skúsenosti sa v ING Životnej poisťovni sústreďuje na štyri kľúčové oblasti:

  • 1) Uzavretie poistnej zmluvy
  • 2) Výročie poistnej zmluvy
  • 3) Likvidácia poistných udalostí
  • 4) Požiadavka na Kontaktné centrum

Výsledok sa meria takzvaným Net Promoter Score (NPS). To hovorí o tom, koľko klientov by odporučilo poisťovňu svojim blízkym a známym. ING Životná poisťovňa sa od začiatku cieleného zvyšovania spokojnosti zákazníkov výrazne zlepšila v oblasti likvidácie poistných udalostí, kde sa jej už rok darí udržovať skóre nad 30 %, čo je na našom poistnom trhu ojedinelé. V riešení požiadaviek na Kontaktné centrum eviduje nárast až o 22 % bodov. V praxi to znamená, že klienti ING Životnej poisťovne oceňujú jednoduchú a zrozumiteľnú komunikáciu a rýchle vyriešenie ich poistných udalostí.
Veľmi dôležitá je tiež retencia zákazníkov, kde je úspešnosť až 40 %. Klienti podľa spätnej väzby oceňujú, že sa operátori dôkladne venujú ich zmluvám a požiadavkám.

Zlepšenie kvality hovorov

ING Životná poisťovňa v rámci celého projektu nastavila aj nové štandardy pre kvalitu hovorov. Operátori prešli školením na prácu s emóciami, dostávajú pravidelnú spätnú väzbu a kvalita hovorov sa systematicky mapuje. Odborné znalosti pracovníkov Kontaktného centra sa preverujú, aby zodpovedali požadovaným normám a o klientov sa naozaj dôsledne starali a zaujímali.