Online služba WebKlient postupne nahradí portál Moja NN

V NN sa dlhodobo snažíme prinášať klientom jedinečné produkty, kvalitný servis a moderné digitálne riešenia. K takým určite patrí možnosť využívať vždy aktuálny online prehľad o vašom životnom poistení či sporení v II. pilieri prostredníctvom zabezpečeného online účtu. 

Máme záujem pridávať k online účtom nové užitočné funkcionality a portál Moja NN postupne nahradí inovovaná služba WebKlient.

Od 16. augusta 2020 nájdete informácie o vašom životnom poistení či sporení v II. pilieri výlučne v službe WebKlient. 

Portál Moja NN poskytuje len informácie k doplnkovému dôchodkovému sporeniu klienta v NN Tatry – Sympatia (III. pilier). 

 

Registrujte sa do bezplatnej služby WebKlient a objavte jej výhody.

Ak ešte nemáte svoj registračný kód, kontaktujte našu Klientsku linku telefonicky na 0850 111 464 alebo prostredníctvom klient@nn.sk. 

 

Objavte výhody bezplatnej služby WebKlient

Životné poistenie 

Vo svojom zabezpečenom klientskom účte nájdete aktuálne informácie o uzavretom poistení, vrátane prehľadu predpísaného poistného a realizovaných platbách. Využívaním služby WebKlient získate: 

  • detailné informácie o uzavretom poistení 
  • prehľad uskutočnených platieb
  • možnosť aktivácie SMS/e-mailových notifikácií
  • možnosť aktualizácie kontaktných údajov (email, telefón)
  • možnosť zaplatiť poistné online

II. pilier (starobné dôchodkové sporenie v DSS) 

Prostredníctvom zabezpečeného klientskeho účtu na webklient.nn.sk môžete jednoducho a pohodlne spravovať svoje dôchodkové sporenie, aktualizovať kontaktné údaje alebo uzavrieť dohodu o dobrovoľných príspevkoch. Veľmi praktická je možnosť online zmeny dôchodkových fondov a online archív, v ktorom nájdete aktuálny ročný výpis za rok 2019. Využívaním služby WebKlient získate: 

  • prehľad dôchodkových fondov,  pomer sporenia v dôchodkových fondoch
  • vývoj hodnoty osobného dôchodkového účtu
  • digitálny archív vzájomnej komunikácie a ročných výpisov
  • prehľad dobrovoľných a povinných príspevkov
  • možnosť zmeny dôchodkových fondov v rámci investičnej stratégie
  • možnosť aktualizácie kontaktných údajov (email, telefón)


Máte už zriadený klientsky účet v službe WebKlient?

Teší nás, že patríte k používateľom služby WebKlient. Prihlásiť sa môžete na webklient.nn.sk obvyklým spôsobom. Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na „Zabudol som svoje heslo“.