Vitajte na stránke pre klientov

Klientsky portál WebKlient

Majte prehľad o svojich zmluvách v NN. Online, kedykoľvek a kdekoľvek.

Čo sa mení v II. pilieri od 1.1.2023?

Prinášame sumár najdôležitejších zmien

Aktualizujte si svoj e-mail

dostávajte výpisy z vášho dôchodkového účtu elektronicky

Výpisy z II. a III. piliera za rok 2023

Termíny zasielania ročných výpisov a viac informácií

Klient má kedykoľvek právo podať sťažnosť, ktorej riešením sa bude bezodkladne zaoberať oddelenie sťažností NN. Klient má možnosť podať sťažnosť písomne na oddelenie sťažností, Jesenského 4/C, 811 02 Bratislava, telefonicky prostredníctvom telefónnych liniek Kontaktného centra NN, e-mailom na adresu staznosti@nn.sk, osobne alebo prostredníctvom nižšie uvedeného formulára.

Číslo zmluvy povinné pole
Meno povinné pole
Priezvisko povinné pole
Telefónne číslo vo formáte +421 000 000 000
E-mail povinné pole, e-mail adresa vo formáte meno@domena.com
Popis Vašej sťažnosti povinné pole

Spracúvanie osobných údajov
Odoslaním tohto formulára dôjde k spracúvaniu vašich osobných údajov. Ďalšie informácie o spracúvaní poskytnutých osobných údajov sú dostupné na webstránke https://www.nn.sk/ochrana-osobnych-udajov.html.