Elektronická pošta

Komunikujme spolu rýchlejšie, pohodlnejšie a zároveň zodpovedne k prírode

Sme zodpovední k prírode, pridajte sa k nám aj vy.

Na váš email vám budeme posielať informácie týkajúce sa vašich poistných zmlúv. Bezpečne, v zaheslovanom dokumente.

modrá obálka

Chceme ešte viac prispievať k ochrane životného prostredia. Preto ponúkame klientom NN Životná poisťovňa, a.s., udržateľnejšiu a šetrnejšiu formu komunikácie - službu Elektronickej pošty. Výrazne znižuje množstvo tlače a použitého papiera, a zároveň prispieva k menšej spotrebe palív používaných na poštovú prepravu.

Poznáme aj ďalšie dôvody, prečo používať Elektronickú poštu:

Rýchlosť Elektronická pošta umožňuje okamžitú komunikáciu, čo šetrí čas a zvyšuje efektivitu. Listy vám pošleme na vašu emailovú adresu. Nemusíte čakať na doručenie alebo odpoveď na list, ktorý vám príde poštou.
Jednoduchosť Elektronická pošta je ľahká na používanie a nevyžaduje žiadne špeciálne schopnosti alebo vedomosti.
Bezpečnosť Elektronická pošta je bezpečná, dokumenty v emailových správach zaheslujeme.
Prehľadnosť Nestrácajte sa v papieroch, majte všetko vo vašej emailovej schránke.

 

Ako si aktivujete Elektronickú poštu?

Cez stránku na nastavenie súhlasu potvrdíte váš súhlas a uvediete emailovú adresu, na ktorú vám budeme posielať komunikáciu. Potom vám budeme môcť zasielať poštu elektronicky.

Kde nájdete stránku na nastavenie súhlasu so službou Elektronická pošta?

  • Ak máte u nás už evidovanú emailovú adresu, email s podrobnými informáciami o aktivácii Elektronickej pošty sme vám už zaslali.
  • Vo výročnom liste sme vám poslali odkaz na aktiváciu služby.
  • Zavolajte na našu Klientsku linku na číslo 0850 111 464 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00, pošleme vám odkaz na aktiváciu.

ikona darček

Aktivujte si Elektronickú poštu a my vám pošleme darček.

Ak si aktivujete službu Elektronickej pošty do 15. júna 2025, v júni vám na váš email pošleme permanentku do múzeí a expozícií Slovenského národného múzea po celom Slovensku. Permanentku budete môcť využiť koľkokrát si budete želať, a to až do konca roka 2025.

Čo by ste mali vedieť?

  • Ak budeme posielať list, na ktorý sa viažu zákonné lehoty, pošleme vám ho poštou. Rovnako aj list, ktorý bude obsahovať citlivé údaje (napríklad o vašom zdravotnom stave) alebo v prípade, že z aktuálnych technických možností na strane NN Životná poisťovňa, a.s., nie je možné doručiť list v elektronickej podobe.
  • Ak využívate klientsky portál WebKlient, listy od NN Životná poisťovňa, a.s., vám automaticky ukladáme aj tam.
  • Váš súhlas so službou Elektronickej pošty môžete kedykoľvek odvolať alebo zmeniť.
elektronicka posta

Aktuálny dokument

platné od 02.05.2025

 

Máte ďalšie otázky? Veríme, že ich nájdete tu. Ak nie, neváhajte nás kontaktovať.

Bezplatná služba pre vás, vďaka ktorej dostanete poštu od NN Životná poisťovňa, a.s., na vašu emailovú adresu.

Spustili sme službu Elektronickej pošty a oslovujeme všetkých klientov NN Životná poisťovňa, a.s. Chceme sa správať zodpovedne k životnému prostrediu. Znížiť množstvo tlače a použitého papiera a prispieť k menšej spotrebe palív používaných na poštovú prepravu. S viacerými klientami komunikujeme už iba elektronicky.

Je to pohodlné, zároveň bezpečné a spoločne tak prihliadame aj na ekológiu. Listy, ročné poistky a ostatnú komunikáciu si viete kedykoľvek nájsť v emailovej schránke. Nemusíte sa strácať v papieroch. Službu poskytujeme bezplatne.

Službu Elektronickej pošty si aktivujete cez „Stránku na nastavenie súhlasu s Elektronickou poštou“. Odkaz na stránku na nastavenie súhlasu nájdete vo výročnom liste, alebo sme vám ho už poslali na váš email. Ak odkaz neviete nájsť, stačí, ak zavoláte na našu Klientsku linku na číslo 0850 111 464 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00. Odkaz na stránku vám následne pošleme.

Potom, ako udelíte súhlas s používaním Elektronickej pošty cez stránku na nastavenie súhlasu, vám pošleme potvrdzujúci email. V ňom vám potvrdíme, že ste si službu aktivovali.

Ak ste si aktivovali Elektronickú poštu, dostali ste potvrdzujúci email. Nasledujúci list od nás už dostanete na vašu emailovú adresu.

Áno, môže. Ak budeme posielať list, na ktorý sa viažu zákonné lehoty, pošleme vám ho poštou. Rovnako aj list, ktorý bude obsahovať citlivé údaje (napríklad o vašom zdravotnom stave) alebo v prípade, že z aktuálnych technických možností na strane NN Životná poisťovňa, a.s., nie je možné doručiť list v elektronickej podobe.

Emailovú adresu nám môžete oznámiť prostredníctvom našej Klientskej linky na čísle 0850 111 464 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00. Alebo si ju môžete zadať prostredníctvom portálu WebKlient vo vašom profile.

Emailovú adresu si môžete zmeniť cez stránku na nastavenie súhlasu. Alebo si ju môžete zadať prostredníctvom portálu WebKlient vo vašom profile, prípadne nám ju môžete oznámiť prostredníctvom našej Klientskej linky na čísle 0850 111 464 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00.

Ak uvediete nový email, tento email automaticky aktualizujeme vo všetkých vašich uzavretých  zmluvách a budeme ho používať aj pre účely Elektronickej pošty.

Na vašu emailovú adresu vám budeme posielať listy ku všetkým vašim uzavretým poistným zmluvám s NN Životná poisťovňa, a.s., ako aj ku každej novej poistnej zmluve, ktorú s nami uzavriete v budúcnosti.

Heslo je kód na otváranie dokumentov doručených prostredníctvom Elektronickej pošty. Chránime tak vaše údaje pred zneužitím.

Na základe marketingového súhlasu, ktorý ste nám poskytli, vám posielame niektoré informácie na vašu emailovú adresu. Môže ísť o novinky, zaujímavé informácie, ponuky na súťaže alebo rôzne benefity pre vás, ako nášho klienta.
Okrem toho vám posielame niektoré informácie o tom, že je čas uhradiť poistné, prípadne nahlásiť zmenu športovej činnosti alebo informácie o konci poistnej doby. Tieto budeme posielať aj naďalej na váš email. Okrem týchto informácií po aktivácii služby budete od nás dostávať na váš email aj listy, ktoré ste doposiaľ dostávali poštou, napríklad výročný list, predvýročný list a iné.

Zrušiť Elektronickú poštu môžete kedykoľvek cez stránku na nastavenie súhlasu. Potom, ako si službu zrušíte, začneme vám listy posielať opäť poštou.
Stránku na nastavenie súhlasu vám môžeme poslať na váš email. Stačí, ak zavoláte na našu Klientsku linku na číslo 0850 111 464 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00. Prípadne ju nájdete v niektorom z vybraných listov, ktorý sme Vám nedávno poslali. Alebo ju nájdete vo vašej emailovej schránke.

Keďže sme sa dohodli na tom, že vám listy posielame na email, nevieme vás informovať o tom, že email sa nepodarilo doručiť. NN Životná poisťovňa, a.s., nie je zodpovedná za situácie, keď sa dokumenty nepodarí doručiť z dôvodu plnej, poškodenej emailovej schránky alebo z dôvodu iných technických príčin na strane klienta. Odporúčame vám zabezpečiť si dostatočný priestor vo vašej emailovej schránke, aby ste sa takejto situácii vyhli.

Takúto situáciu nám ihneď oznámte. Napíšte nám na klient@nn.sk alebo zavolajte na našu Klientsku linku na číslo 0850 111 464 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00.

Takúto situáciu nám ihneď oznámte. Napíšte nám na klient@nn.sk alebo zavolajte na našu Klientsku linku na číslo 0850 111 464 v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00.

 

Ďakujeme, že pomáhate vytvárať zelenší svet. 

 

 

Potrebujete pomôcť? Sme tu pre vás.