Tento webový server používa cookies

K personalizácii obsahu a reklamy, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu našich návštevností využívame cookie súbory. Informácie o tom, ako používate náš web, sa delíme s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Partneri tieto údaje môžu kombinovať s ďalšími informáciami, ktoré ste im poskytli alebo ktoré získali v dôsledku používania ich služieb.

Zobraziť detaily Akceptovať

Nutné cookies pomáhajú, aby bola webová stránka použiteľná tak, že umožní základné funkcie ako navigácia stránky a prístup k zabezpečeným sekciám webové stránky. Webová stránka nemôže správne fungovať bez týchto cookies.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkčné cookie webovej aplikácie Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz
Ukladá stav súhlasu užívateľa so súbormi cookies pre aktuálnu doménu
Session HTTP

 

Štatistické cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby porozumeli, ako návštevníci používajú webové stránky. Anonymne zbierajú a oznamujú informácie.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
_ga nn.cz Používa služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, ktoré sa používa na generovanie štatistických údajov o tom, ako návštevník používa web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používa služba Google Analytics k zberu údajov o používanie webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používa služba Google Analytics - neuchováva žiadne informácie o užívateľoch, len limituje otázky posielané na doubleclick.net Session HTTP
s_cc nn.cz Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz
Uloží aktuálnu verziu aplikácie Flash, ktorá je k dispozícii v prehliadači používateľa.
2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenáva informácie o klikanie na stránke. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, ktorý identifikuje zariadenie používateľa pre opakovanie návštevy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies sú používané pre sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobraziť reklamu, ktorá je relevantná a zaujímavá pre jednotlivého používateľa a týmto hodnotnejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
0 adform.net Neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kto navštívil web alebo dokončil nákup, k potenciálnemu nastavenie remarketingové kampane alebo cielenie reklamy. Session HTTP
C adform.net Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazenie reklamy na základe kombinácie pohybu užívateľa a rôznych ponúk inzerentov pre zobrazovanie reklám užívateľov. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používa sa na odosielanie dát do Google Analytics o zariadení a správaní návštevníka. Sleduje návštevníka cez ciele a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilných zariadeniach jedinečné ID umožňujúce sledovanie na základe zemepisnej polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používa spoločnosť Google DoubleClick k registrácii a hlásenia akcií užívateľov webu po zobrazení alebo kliknutí na reklamy inzerenta s cieľom merať efektívnosť reklamy a prezentovať cielené reklamy užívateľovi. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používa spoločnosť Google DoubleClick na personalizáciu reklám zobrazovaných používateľom na základe predchádzajúcich návštev na našich webových stránkach Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používa spoločnosť Google DoubleClick k registrácii a hlásenia akcií užívateľov webu po zobrazení alebo kliknutí na reklamy inzerenta s cieľom merať efektívnosť reklamy a prezentovať cielené reklamy užívateľovi. Session Pixel
test_cookie adform.net Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID užívateľa, ktoré rozpoznáva prehliadač používateľa pri návšteve webových stránok, ktoré používajú rovnakú reklamnú sieť. Cieľom je optimalizovať zobrazovanie reklám na základe pohybov užívateľa a ponúk rôznych poskytovateľov reklám pre zobrazovanie reklám užívateľov. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snažia sa odhadnúť šírku pásma používateľov na stránkach s integrovanými videami YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, ktoré uchováva štatistiky o tom, aké videozáznamy od YouTube užívateľ videl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies sú cookies, ktoré máme v procese klasifikovania spoločne s poskytovateľmi jednotlivých cookies.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
bstat bstat.io Neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz Neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz Neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz Neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz Neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz Neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz Neklasifikované bez expirácie Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz Neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré môžu byť používané webovými stránkami, aby sa užívateľský zážitok stal efektívnejším.

Zákon uvádza, že je možné uložiť cookies na vašom zariadení, ak sú nevyhnutne potrebné pre prevádzku tejto stránky. Pre všetky ostatné typy cookies potrebujeme vaše povolenie.

Táto stránka používa rôzne typy cookies. Niektoré cookies sú umiestnené v službách tretích strán, ktoré sa objavujú na našich stránkach.

Firmám sa darí viac, v roku 2013 chcú zvýšiť benefity pre zamestnancov

Firmám sa darí viac, v roku 2013 chcú zvýšiť benefity pre zamestnancov

Firmy na Slovensku chcú v budúcom roku odmeňovať svojich zamestnancov viac ako dnes. Do trojice najobľúbenejších benefitov patrí mobilný telefón, stravné lístky a vzdelávanie, ktoré poskytuje vyše 90% firiem. Dobrou správou je, že stúpa podiel firiem, ktorým záleží na  zabezpečení zamestnancov na dôchodok a každá piata firma uzatvára svojim zamestnancov nejaký typ životného poistenia. Tieto údaje vyplývajú z prieskumu poisťovne ING na reprezentatívnej vzorke 100 spoločností na Slovensku.

Mobil, stravné lístky a vzdelávanie vedú rebríček najčastejších výhod pre zamestnancov na Slovensku aj v Čechách. Rozdiel je len v poradí: kým v Čechách firmy najčastejšie investujú do vzdelávania (82 % firiem), na Slovensku je najčastejším benefitom mobilný telefón (95 % firiem). Z prieskumu zároveň vyplynulo, že zamestnanci na Slovensku sa z hľadiska benefitov majú lepšie ako v Čechách: napríklad 10 a viac benefitov poskytuje až 70 % slovenských firiem, ale len 48 % českých. Súvisí to pravdepodobne s tým, že v Čechách pociťuje zhoršenú ekonomickú situáciu v medziročnom porovnaní až o vyše 60 percent viac firiem ako na Slovensku (18 % v SR vs. 30 % v ČR z celkového počtu firiem).

Firmy plánujú zvýšiť investície do benefitov, porastie najmä vzdelávanie zamestnancov

Firmy plánujú v budúcom roku ponúknuť zamestnancom viac benefitov. Najviac budú v budúcom roku rásť investície do vzdelávania: až 18 % firiem z prieskumu plánuje intenzívnejšie vzdelávať svojich zamestnancov. Rebríček trojice rastúcich benefitov dopĺňajú investície do zdravia vo forme preventívnych prehliadok (7 % firiem) a športu (6 % firiem). Naopak, približne 1 % firiem plánuje v tomto roku znižovať alebo zrušiť 13. plat.

Dve tretiny firiem chcú aktívne zabezpečiť svojich zamestnancov na dôchodok

Aj keď podiel firiem, ktoré sa zaujímajú o zabezpečenie zamestnancov na dôchodok stúpa, stále je na Slovensku priestor na rast v tejto oblasti. Doplnkové dôchodkové sporenie (3. pilier) dnes poskytuje na Slovensku o 15 % menej firiem ako v Čechách. Rozdiel vidíme aj v motivácii: 65 % slovenských firiem poskytujúcich doplnkové dôchodkové sporenie tak robí preto, že im záleží na zabezpečení zamestnancov na dôchodok (v ČR len 40 %), naopak v Čechách považuje 42 % firiem, poskytujúcich sporenie na dôchodok tento benefit za lepšiu alternatívu ako zvýšenie platu v rovnakej výške (v SR 19 %). Motivačné životné poistenie svojim zamestnancom poskytuje 28 % oslovených firiem, pričom 4 % plánujú investície do tohto benefitu zvýšiť. Tým výrazne zaostávame za Českou republikou, kde životné poistenie svojim zamestnancom platí až 43 % firiem. „Najmä v stredných a väčších firmách vidíme silnejšiu snahu o poskytovanie dlhodobých benefitov, medzi ktoré patrí doplnkové dôchodkové sporenie a životné poistenie. Aby však tieto benefity priniesli úžitok vo väčšej miere, je potrebná kombinácia osobnej zodpovednosti zamestnancov ako aj zamestnávateľov a motivačný legislatívny rámec zo strany štátu,“ hovorí Juraj Dlhopolček, výkonný riaditeľ ING pre dôchodky a firemný obchod. Z vyjadrení firiem ďalej vyplýva, že 48 % firiem je presvedčených, že zamestnanci oceňujú pomoc firmy pri zaistení slušného dôchodku.

Štvrtine firiem sa darí lepšie ako pred rokom, väčšina zvyšuje zamestnancom plat a benefity

Z prieskumu vyplýva, že 26 % slovenských firiem sa v roku 2012 ekonomicky darí lepšie ako v rovnakom období pred rokom. 62 % z nich sa snaží vyššie príjmy preniesť do nárastu mzdy a poskytovania zamestnaneckých výhod. Pritom ekonomicky úspešné firmy siahajú po výhodách v oblasti zlepšovania zdravia a zdravého životného štýlu svojich zamestnancov, ako sú poukážky na voľnočasové aktivity, rehabilitácia, vitamíny a výživové doplnky. Firmy s horšími výsledkami sa snažia v rámci možností zachovať existujúce výhody a siahajú viac po prepúšťaní zamestnancov na dobu určitú (33 %), resp. neurčitú (33 %) ako aj po znižovaní miezd a benefitov (11 %).

Prieskumu sa počas mesiacov júl a august zúčastnila reprezentatívna vzorka 100 slovenských firiem. Vyše 80 % respondentov sú stredné a veľké firmy a až 70 % opýtaných firiem má ročný obrat nad 1 milión eur. Respondentmi teda boli hlavne významnejšie firmy z rôznych oblastí podnikania na Slovensku.