ING Servisný portál predstavuje ďalšie vylepšenia a je stále bližšie ku klientovi

ING Životná poisťovňa a ING dôchodkové spoločnosti (ING dôchodková správcovská spoločnosť, a.s. a ING Tatry-Sympatia, d. d. s., a.s.) predstavujú novinky na svojom klientskom portáli. Pri dôchodkových produktoch vidia klienti detailné informácie o stave ich osobných účtov, vrátane historického vývoja hodnoty dôchodkových jednotiek a pri produktoch životného poistenia pribudol zoznam oprávnených osôb, prehľad platieb a pri všetkých zmluvách je po novom k dispozícii i kontakt na finančného agenta s možnosťou dohodnúť si ihneď schôdzku. Klienti s uzatvoreným životným poistením tiež určite ocenia možnosť hlásiť prostredníctvom portálu poistné udalosti, čo im ušetrí veľa času, pretože všetko vybavia on-line z pohodlia domova.

Nielen tieto novinky lákajú k návšteve ING Servisného portálu čoraz viac ľudí. Len za posledný mesiac navštívilo portál 14-tisíc klientov. Za posledný polrok pritom zaznamenali jednotlivé ING spoločnosti 15-tisíc nových registrácií. Od začiatku svojej existencie, od apríla 2013, má Servisný portál už 50-tisíc pravidelných používateľov na Slovensku i v Česku.

Informácie po ruke jednoducho a zrozumiteľne

A prečo sa stal ING Servisný portál tak rýchlo obľúbený? Jeho hlavnou výhodou je, že klienti majú všetky potrebné informácie takpovediac po ruke a navyše v jednoduchej a zrozumiteľnej podobe. „Naším cieľom je klientom zjednodušovať život. Chceme, aby so správou svojho poistenia mali čo najmenej starostí. Všetky informácie teda zobrazujeme čo najjednoduchšou formou a chceme, aby im porozumel každý, kto náš portál navštívi. A pokiaľ by aj tak mal klient ďalšie otázky, nájde vo svojom profile i kontakt na svojho finančného agenta a má možnosť dohodnúť si s ním schôdzku alebo sa spojiť s Klientskou linkou, ktorá najnovšie vidí všetko, čo sa na portáli odohralo a môže tak poradiť či pomôcť ešte rýchlejšie ako doteraz,“ vysvetľuje Helena Lazosová, riaditeľka marketingu a produktového vývoja poisťovacej časti ING SR/ČR.

Hlásenie poistnej udalosti on-line

Navyše sa najnovšie ponúka možnosť on-line hlásenia poistnej udalosti. Portál prevedie klienta celým procesom hlásenia. Poradí, ktoré dokumenty musia byť priložené a umožní ich priamo nahrať. Klient musí vyplniť len informácie nevyhnutné pre vybavenie vybraného typu poistnej udalosti a následne ich odoslať. Odpadáva tak nutnosť zasielať dokumenty poštou alebo ich posielať cez finančných agentov.

Na ďalších vylepšeniach sa pracuje

„V tomto roku sme zaviedli na portáli mnoho noviniek, ale na vavrínoch nespíme, stále na ňom pracujeme a vylepšujeme ho. Najväčší ohlas má doposiaľ možnosť on-line náhľadu platieb, najmä od zamestnávateľa,“ dopĺňa H. Lazosová.

Viac informácií nájdete na www.servising.sk