08.02.2007

ING uviedla globálnu F1 „On Track“ brandovú kampaň na podporu generálneho sponzorstva ING Renault F1 Team-u

ING dnes uviedla globálnu F1 brandovú kampaň na podporu generálneho sponzorstva ING Renault F1 Team-u.
ING bude sponzorovať 14 z celkovo 17-tich veľkých cien F1, vrátane generálneho sponzorstva ING Veľkej ceny Austrálie v Melbourne 16.– 18. Marca 2007.

Kombináciou sponzorských aktivít samotných veľkých cien s generálnym partnerstvom ING Renault F1 teamu, bude ING naďalej kontinuálne budovať znalosť značky ako jednej z vedúcich globálnych finančných inštitúcií poskytujúcej služby v oblasti bankovníctva, poisťovníctva a správy aktív celkovo viac ako 60 miliónom klientom v 50 krajinách sveta. Táto kombinácia radí ING medzi najvýznamnejších sponzorov Formuly 1.

Publikum kolotoča F1 tvorí viac ako 850 miliónov divákov z celého sveta veľmi širokého demografického spektra. ING navyše aktívne pôsobí v 15-tich zo 17 krajín hostiacich F1 Veľké ceny. Umiestnenie reklamných plôch ING na okruhoch ponúka kvalitný základ pre výrazný nárast globálnej znalosti značky ING. ING globálne podporí „trackside branding“ a hlavné sponzorstvo ING Renault F1 Team-u cielenou reklamou a marketingovou kampaňou.

ING bude ako sponzor viditeľný na nasledujúcich okruhoch:

• ING Veľká cena Austrálie, 16.- 18. Marec
• Sepang, Malajzia, 6. - 8. Apríl
• Sakhir, Bahrain, 13.- 15. Apríl
• Barcelona, Španielsko, 11. – 13. Máj
• Monaco, 24. - 27. Apríl
• Kanada, 8. - 10. Jún
• Magny-Cours, Francúzsko 29. Jún -1. Júl
• Nurburgring, Nemecko, 20. - 22. Júl
• Hungaroring, Maďarsko, 3. – 5. August
• Istanbul, Turecko, 24. – 26. August
• Monza, Taliansko 7. – 9. September
• Spa, Belgicko, 14. – 16. September
• Fuji, Japonsko 28. – 30. September
• Shanghai, Čína, 5. – 7. Október

Reklamné panely ING budú umiestnené pri tratiach a na mostných konštrukciách. Hodnota celého balíka nie je ešte úplne uzavretá.

Isabelle Conner, ING Renault F1 Program Director pre ING, povedala:
“Náš F1 program je globálnou sponzorskou iniciatívou, ktorá nám pomôže zvýšiť znalosť ING ako globálneho poskytovateľa finančných služieb najvyššej úrovne v oblasti bankovníctva, poisťovníctva a správy aktív. Kombináciou postavenia hlavného sponzora stajne ING Renault F1 s globálnou brandovou kampaňou na väčšine okruhov v spolupráci s koordinovanou globálnou marketingovou kampaňou, zaistíme aby značka ING zasiahla čo možno najširšiu možnú klientsku základňu.”

Obrázky

Na stiahnutie obrázkov ING Renault F1 monopostu vo vysokom rozlíšení, navštívte prosím:

http://renault.latphoto.co.uk/

login: mediaf1
password: mediacentre

Kontakt: Neopublic Porter Novelli, Michala Jurkovičová, +421 903 905 658, michalaj@neo.sk

ING je globálnou finančnou inštitúciou holandského pôvodu, ponúkajúcou služby v oblastiach bankovníctva, poisťovníctva a správy aktív 60 miliónom súkromných, firemných a inštitucionálnych klientov v 50 krajinách. S viac než 115 000 zamestnancami sa ING skladá zo širokého spektra prominentných spoločností. Na Slovensku pod značkou ING pôsobia ING Životná poisťovňa, ING DSS, ING DDP, ING Tatry-Sympatia d.d.s., ING BANK, N.V., pobočka zahraničnej banky a ING Management Services, s.r.o.