NN Slovensko aj v čase koronavírusu rozširuje online služby

Inovácie hýbu svetom a uľahčujú život aj v neľahkých časoch koronavírusu. Pandémia zasiahla celý svet a obmedzila nielen pohyb ľudí, ale aj služby, ktoré firmy poskytujú svojim zákazníkom. Zamestnanci začali pracovať z domu a významná časť práce sa presunula do online priestoru. Aj takáto negatívna udalosť s celosvetovými dôsledkami, ak je správne uchopená, je príležitosťou na inovácie a posun vpred. Tak sa k tomu postavila NN Životná poisťovňa. 

NN Slovensko už pred krízou spôsobenou ochorením COVID-19 výrazne posilnila a zefektívnila svoje digitálne služby. Tento proces urýchlilo aj spojenie so spoločnosťou AEGON Slovensko pripravované už od roku 2019. Zlúčenie oboch firiem bolo prirodzenou príležitosťou na inovovanie digitálneho portfólia a modernizáciu technológií.  

Výnimočná inovácia

NN Životná poisťovňa svoje online služby výrazne posunula vpred práve v čase koronakrízy. Prišla s výnimočnou technologickou inováciou, ktorá ju radí medzi top hráčov na slovenskom trhu. V apríli spustila vzdialený online servis a predaj životného poistenia, ktorý umožňuje NN poradcom napĺňať potreby klientov z pohodlia domova. Vďaka novej technológii môžu klienti uzatvárať skutočné zmluvy životného poistenia na diaľku cez štandardné produkčné systémy a zariadenia s dotykovým displejom. Klientovi sa tak šetrí čas i peniaze. 

„Táto inovácia je nevyhnutnou reakciou na potreby našich klientov, ktoré sa zintenzívnili práve v týchto zložitých časoch. Obmedzenie pohybu a stretávania sme nemohli riešiť inak, ako ešte efektívnejšou modernizáciou našich doterajších systémov. Sme hrdí na to, že naša firma bola schopná zrealizovať túto novinku v rekordne krátkom čase. Naším cieľom je klientom zjednodušovať život. Chceme, aby so správou svojho životného poistenia mali čo najmenej starostí,“ vysvetľuje Daniela Tomášková, hovorkyňa NN Životnej poisťovne.

Portfólio online služieb

NN okrem ohlásenej novinky naďalej ponúka klientom pohodlný a jednoduchý online prístup k správe ich životného poistenia a dôchodkového sporenia, a to vďaka servisným portálom Moja NN (www.mojann.sk) a WebKlient (www.webklient.nn.sk). Súčasťou tejto služby je napr. vždy aktuálna hodnota osobného konta, prehľad poistného krytia, uskutočnených platieb, digitálny archív vzájomnej komunikácie, výročné listy alebo tiež možnosť z pohodlia domova zmeniť osobné údaje či oprávnenú osobu. Všetky funkcionality servisných portálov môže klient bezplatne využívať po registrácii. 

Samozrejmosťou je, že poistnú udalosť môžu klienti bez problémov nahlásiť online. Rovnako môžu online uzatvoriť II.III. dôchodkový pilier. Všetky formuláre sú editovateľné, je možné ich vyplniť v počítači, následne vytlačiť, podpísať a poslať s potrebnými prílohami a potvrdenou identifikáciou. Formulár možno poslať poštou alebo e-mailom (naskenovaný vo formáte PDF), resp. ho poisťovni doručiť osobne alebo prostredníctvom NN poradcu. 

Pri platbách za bežné aj mimoriadne poistné klienti využívajú modernú platobnú bránu. Vďaka nej platbu vybavia rýchlo a jednoducho prostredníctvom platobnej karty, internet bankingu či QR kódu. Navyše, si môžu svoje platobné údaje vygenerovať a zaslať na svoj email, kde ich budú mať vždy k dispozícii. V prípade akýchkoľvek otázok je klientom k dispozícii NN Klientska linka, ktorej služby boli dočasne obmedzené v súvislosti s koronavírusom. Dnes je už však plne funkčná a jej pracovníci sú klientom k dispozícii denne telefonicky alebo emailom.