Pochvaly a sťažnosti

Sme tu preto, aby sme vám pomohli. Chceme sa neustále zlepšovať a poskytovať služby, ktoré oceníte. Potrebujeme k tomu vašu spätnú väzbu. Venovať  sa vám bude tím špecialistov.

Ako podať pochvalu alebo sťažnosť?

 

Vašu pochvalu alebo sťažnosť môžete podať: 

  • osobne, prípadne prostredníctvom finančného agenta
  • poštou na adresu sídla NN spoločnosti, ktorej sa týkajú:
  • NN Životná poisťovňa, a.s., Jesenského 4/C, 811 02 Bratislava
  • NN dôchodková správcovská spoločnosť, a.s., Jesenského 4/C, 811 02 Bratislava
  • NN Tatry – Sympatia, d.d.s., a.s., Jesenského 4/C, 811 02 Bratislava
  • emailom na adresu klient@nn.sk
  • telefonicky na Klientskej linke 0850 111 464
  • online vyplnením formulára podanie pochvaly alebo sťažnosti

Čo je potrebné uviesť v sťažnosti

  • číslo zmluvy
  • meno a priezvisko
  • telefonický kontakt
  • emailový kontakt
  • popis problému

 

Priložte aj prípadné podklady, ak sú potrebné na objasnenie situácie.

Formulár na podanie pochvaly alebo sťažnosti

Číslo zmluvy povinné pole
Meno povinné pole
Priezvisko povinné pole
Telefónne číslo vo formáte +421 000 000 000
E-mail povinné pole, e-mail adresa vo formáte meno@domena.com
Popis je povinné pole

Je možné vložiť súbory typu pdf, jpg alebo png. Celková maximálna veľkosť súborov je 5 MB.

Spracúvanie osobných údajov

Beriem na vedomie, že odoslaním tohto formulára dôjde k spracúvaniu mojich osobných údajov. Informácie o spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES sa nachádzajú na webstránke  https://www.nn.sk/ochrana-osobnych-udajov.html.

 

Ako prebieha proces vybavovania sťažnosti?

Vykonávame tieto kroky:

  • prijmeme vašu sťažnosť
  • zašleme vám potvrdenie o prijatí sťažnosti
  • preverujeme, šetríme vašu sťažnosť
  • informujeme vás o vybavení sťažnosti bez zbytočného odkladu - listom, emailom
Sťažnosti riešime v lehote do 30 dní.  Vo výnimočných prípadoch môžeme lehotu predĺžiť, o čom vás budeme samozrejme informovať, vrátane dôvodov predĺženia lehoty a predpokladaného termínu vybavenia Vašej sťažnosti.

Aké máte ďalšie možnosti riešenia sťažnosti, ak nie ste spokojní s tým, ako sme ju vybavili?

Môžete sa obrátiť na:

adresa: Slovenská asociácia poisťovní, Útvar poisťovacieho ombudsmana, Bajkalská 19B (severná veža, 4. poschodie), 821 01 Bratislava 
https://www.poistovaciombudsman.sk/

adresa: Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S), Osloboditeľov 369/90, 05935, Batizovce
https://www.sospotrebitelov.sk/

adresa pre doručovanie č. 1: Združenie na ochranu práv občana – AVES, Jána Poničana 9, 841 07 Bratislava, P.O.BOX 29
adresa pre doručovanie č. 2: Združenie na ochranu práv občana – AVES, Mliekarenská 725/8, Bratislava 821 09 
https://www.zdruzenieaves.sk/

adresa: Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava 
https://www.nbs.sk/