Tento webový server používa cookies

K personalizácii obsahu a reklamy, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu našich návštevností využívame cookie súbory. Informácie o tom, ako používate náš web, sa delíme s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Partneri tieto údaje môžu kombinovať s ďalšími informáciami, ktoré ste im poskytli alebo ktoré získali v dôsledku používania ich služieb.

Zobraziť detaily Akceptovať

Nutné cookies pomáhajú, aby bola webová stránka použiteľná tak, že umožní základné funkcie ako navigácia stránky a prístup k zabezpečeným sekciám webové stránky. Webová stránka nemôže správne fungovať bez týchto cookies.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
JSESSIONID pojistovna.nn.cz Funkčné cookie webovej aplikácie Session HTTP
TS# pojistovna.nn.cz
Ukladá stav súhlasu užívateľa so súbormi cookies pre aktuálnu doménu
Session HTTP

 

Štatistické cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby porozumeli, ako návštevníci používajú webové stránky. Anonymne zbierajú a oznamujú informácie.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
_ga nn.cz Používa služba Google Analytics - Registruje jedinečné ID, ktoré sa používa na generovanie štatistických údajov o tom, ako návštevník používa web. 2 roky HTTP
_gali nn.cz Používa služba Google Analytics k zberu údajov o používanie webu Session HTTP
_gat nn.cz Používá služba Google Analytics - Neuchovává žádné informace o uživatelích, jen limituje dotazy posílané na doubleclick.net Session HTTP
_gid nn.cz Používa služba Google Analytics - neuchováva žiadne informácie o užívateľoch, len limituje otázky posielané na doubleclick.net Session HTTP
s_cc nn.cz Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. Session HTTP
s_fid nn.cz
Uloží aktuálnu verziu aplikácie Flash, ktorá je k dispozícii v prehliadači používateľa.
2 roky HTTP
s_sq nn.cz Zaznamenáva informácie o klikanie na stránke. Session HTTP
s_vi ingpojistovna.d3.sc.omtrdc.net Registruje jedinečný identifikátor, ktorý identifikuje zariadenie používateľa pre opakovanie návštevy. 2 roky HTTP

 

Marketingové cookies sú používané pre sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobraziť reklamu, ktorá je relevantná a zaujímavá pre jednotlivého používateľa a týmto hodnotnejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
0 adform.net Neklasifikované 2 roky HTTP
ads/user-lists/# google.com Označí toho, kto navštívil web alebo dokončil nákup, k potenciálnemu nastavenie remarketingové kampane alebo cielenie reklamy. Session HTTP
C adform.net Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. 30 dní HTTP
cid adform.net Optimalizuje zobrazenie reklamy na základe kombinácie pohybu užívateľa a rôznych ponúk inzerentov pre zobrazovanie reklám užívateľov. 2 mesiace HTTP
collect google-analytics.com Používa sa na odosielanie dát do Google Analytics o zariadení a správaní návštevníka. Sleduje návštevníka cez ciele a marketingové kanály. Session HTTP
GPS youtube.com Zaregistruje na mobilných zariadeniach jedinečné ID umožňujúce sledovanie na základe zemepisnej polohy GPS. Session HTTP
IDE doubleclick.net Používa spoločnosť Google DoubleClick k registrácii a hlásenia akcií užívateľov webu po zobrazení alebo kliknutí na reklamy inzerenta s cieľom merať efektívnosť reklamy a prezentovať cielené reklamy užívateľovi. 2 roky HTTP
r/collect doubleclick.net Používa spoločnosť Google DoubleClick na personalizáciu reklám zobrazovaných používateľom na základe predchádzajúcich návštev na našich webových stránkach Session Pixel
Serving/TrackPoint adform.net Používa spoločnosť Google DoubleClick k registrácii a hlásenia akcií užívateľov webu po zobrazení alebo kliknutí na reklamy inzerenta s cieľom merať efektívnosť reklamy a prezentovať cielené reklamy užívateľovi. Session Pixel
test_cookie adform.net Používa sa na overenie, či prehliadač používateľa podporuje cookies. Session HTTP
uid adform.net Registruje jedinečné ID užívateľa, ktoré rozpoznáva prehliadač používateľa pri návšteve webových stránok, ktoré používajú rovnakú reklamnú sieť. Cieľom je optimalizovať zobrazovanie reklám na základe pohybov užívateľa a ponúk rôznych poskytovateľov reklám pre zobrazovanie reklám užívateľov. Session HTTP
VISITOR_INFO1_LIVE youtube.com Snažia sa odhadnúť šírku pásma používateľov na stránkach s integrovanými videami YouTube. 179 dní HTTP
YSC youtube.com Zaregistruje jedinečné ID, ktoré uchováva štatistiky o tom, aké videozáznamy od YouTube užívateľ videl. Session HTTP

 

Neklasifikované cookies sú cookies, ktoré máme v procese klasifikovania spoločne s poskytovateľmi jednotlivých cookies.

Meno Poskytovateľ Účel Uplynutie Typ
bstat bstat.io Neklasifikované 1 rok HTTP
click_storage pojistovna.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
cookies.js pojistovna.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.globalVisitID nn.cz Neklasifikované 3 roky HTTP
genesys.tracker.serverAlias nn.cz Neklasifikované Session HTTP
genesys.tracker.visitID nn.cz Neklasifikované Session HTTP
GWEROUTEID chat.nn.cz Neklasifikované Session HTTP
last_url nn.cz Neklasifikované 1 rok HTTP
lng pojistovna.nn.cz Neklasifikované 29 dní Pixel
mojeZp pojistovna.nn.cz Neklasifikované bez expirácie Pixel
s_cm nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
s_cvp_chnl nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
s_dr nn.cz Cookie pro identifikaci zdroje návštěvy bez expirácie HTTP
statBrowserIdNew pojistovna.nn.cz Neklasifikované 2 měsíce HTTP

 

Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré môžu byť používané webovými stránkami, aby sa užívateľský zážitok stal efektívnejším.

Zákon uvádza, že je možné uložiť cookies na vašom zariadení, ak sú nevyhnutne potrebné pre prevádzku tejto stránky. Pre všetky ostatné typy cookies potrebujeme vaše povolenie.

Táto stránka používa rôzne typy cookies. Niektoré cookies sú umiestnené v službách tretích strán, ktoré sa objavujú na našich stránkach.

Prieskum: Kvalita predaja životného poistenia na Slovensku má ešte značné nedostatky

Poisťovne na Slovensku síce majú kvalitných poradcov a na webstránkach dostatok informácií, avšak vo väčšine prípadov na infolinkách namiesto informovania o produktoch odporúčali stretnutie s poradcom. Vyplýva to z voľnopredajnej štúdie, ktorú koncom roka 2014 zrealizovala na 120 pobočkách v celkovo 12  poisťovniach prieskumná agentúra Market Vision Slovakia.  Najlepšie hodnotenou poisťovňou v oblasti kvality predaja životného poistenia je podľa prieskumu ING Životná poisťovňa, nasledovaná Wüstenrot poisťovňou a Generali Poisťovňou.

Najsilnejšou stránkou slovenských poisťovní je osobný kontakt. Poradcovia dokážu klientom zrozumiteľne poskytnúť informácie a ponúknuť vhodné riešenie jeho požiadavky. Naopak, priestor na zlepšenie je podľa prieskumu v informovaní o konkurenčných výhodách vlastnej poisťovne a jej produktov, ako aj v analýze sekundárnych potrieb klienta, tzv. cross-selling a v snahe o uzavretie obchodu.

Veľmi dobre hodnotené boli internetové stránky poisťovní (najlepšie Aegon  Životná poisťovňa). Naopak, slabším miestom sú infolinky poisťovní. Vo väčšine prípadov operátori infoliniek neposkytovali žiadne informácie o produktoch, iba odporučili záujemcom osobné stretnutie s poradcom. Iba štvrtina kontaktovaných operátorov poskytla konkrétne informácie o životnom poistení. V oblasti kvality obsluhy na telefonických infolinkách najlepšie hodnotenia získala ING Životná poisťovňa.

Prieskum takisto testoval, či záujemcom poradca ponúkne vhodné riešenie. Túto úlohu naplnili celkovo dve tretiny poradcov. Správne riešenia dokázali potenciálnym klientom najčastejšie ponúknuť poradcovia ING Životnej poisťovne a Wüstenrot poisťovne. Približne štvrtina klientov uviedla, že ponúknuté riešenie bolo iba čiastočne správne. Dôvodom čiastočnej alebo úplnej nesprávnosti bol napríklad nevhodný model poistenia, nastavenie poistky na nízke poistné plnenia alebo ponuka s neodôvodnene vyšším poistným, než akú požadoval klient.

"Štúdia ukázala, že poradcom chýba "ťah na bránku", ani polovica z nich sa aktívne nesnažila uzavrieť obchod priamo na mieste, či si aspoň dohodnúť ďalšie stretnutie s potenciálnym klientom. Taktiež výrazné rezervy poradcov štúdia identifikovala v cross selle, t.j. ponuke iných produktov okrem požadovaného životného poistenia, ktorý bol zaznamenaný len v 21 % prípadoch," uvádza Daniela Šišuláková, projektová manažérka prieskumnej agentúry Market Vision Slovakia.

Odhalenie a využitie skrytého potenciálu klienta vo forme voľných finančných prostriedkov, ktoré by mohol klient napríklad investovať do jednorazovo plateného životného poistenia alebo použiť ako mimoriadne poistné, sa ukázalo ako oblasť s najslabšími výsledkami v rámci štúdie.

"Zo všetkých 120 poradcov sa iba ich necelej desatine podarilo zistiť informáciu o voľných finančných prostriedkoch klienta, napokon  iba polovica z nich s touto informáciou ďalej pracovala. V časti štúdie zameranej na skrytý potenciál bol dosiahnutý trhový priemer iba na úrovni 8%" dodáva Daniela Šišuláková. Najlepšie výsledky v tejto oblasti boli zaznamenané u poradcov poisťovne MetLife.

Informácie o štúdii

Mystery shopping realizovala prieskumná agentúra Market Vision Slovakia na 120 pobočkách v celkovo 12 poisťovniach v priebehu novembra 2014. Mystery shopperi sa na všetky poisťovne obrátili s rovnakou požiadavkou: "Uvažujem o uzatvorení životného poistenia, rád by som zabezpečil rodinu pre prípad nečakanej udalosti...". Medzi poisťovne zaradené do prieskumu patrili: Aegon Životná poisťovňa, Allianz–Slovenská poisťovňa, AXA Životní pojišťovna, ČSOB Poisťovňa, Generali Poisťovňa, ING Životná poisťovňa, KOMUNÁLNA poisťovňa, KOOPERATIVA poisťovňa, Metlife, Union poisťovňa, Uniqa poisťovňa a Wüstenrot poisťovňa. Viac info na http://www.marketvision.sk/images/upload/files/PR_VPS_%C5%BDivotn%C3%A9%20poistenie%202014.pdf