Na portáli WebKlient sme sprístupnili informácie o doplnkovom dôchodkovom sporení (III. pilier)

Na portáli WebKlient môžete nájsť už aj informácie o vašom doplnkovom dôchodkovom sporení. Táto aktivita súvisí s naším avizovaným zámerom poskytovať online prístup ku klientskym zmluvám vedeným v našich spoločnostiach prostredníctvom jedného portálu, a tým je WebKlient. 

Portál Moja NN bude paralelne dostupný a aktualizovaný pre všetkých klientov so sporením v III. pilieri do 31. decembra 2021. Registrácia nových klientov na portáli Moja NN už nie je možná. 

Ste náš klient a už ste sa zaregistrovali na portáli WebKlient? 

Teší nás, že patríte k používateľom portálu WebKlient. Prihlásiť sa na webklient.nn.sk môžete obvyklým spôsobom kedykoľvek. Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na „Zabudol som svoje heslo“. Ak máte problém s prihlásením, obráťte sa telefonicky na našu Klientsku linku na 0850 111 464 alebo emailom na klient@nn.sk.  

Ste náš klient a zatiaľ ste sa neregistrovali do svojho účtu na portáli WebKlient? Zaregistrujte sa bezplatne a objavte jeho výhody.

Zaregistrovať sa môžete veľmi jednoducho, iba v troch krokoch: 

  1. Na stránke webklient.nn.sk/reg vyplňte rodné číslo, váš jedinečný registračný kód a emailovú adresu, na ktorú zašleme registračný email.
  2. Kliknite na aktivačný odkaz, ktorý nájdete v zaslanom emaile.
  3. Nastavte si vlastné heslo, aktivujte si svoj účet a môžete začať bezplatne využívať výhody tejto služby. 

Ako môžete získať svoj jedinečný registračný kód na portál WebKlient? 

  • Ak máte s NN Tatry – Sympatia, d.d.s., a.s., uzatvorenú zmluvu o sporení v III. pilieri a v minulosti ste sa zaregistrovali na portáli Moja NN, dostanete od nás najneskôr koncom novembra email alebo list, ktorý bude okrem registračného kódu obsahovať aj jednoduchý návod, ako sa môžete registrovať na portáli WebKlient.
  • Ak máte s NN Tatry – Sympatia, d.d.s., a.s., uzatvorenú zmluvu o sporení v III. pilieri a v minulosti ste sa NEzaregistrovali na portáli Moja NN, zašleme vám registračný kód najneskôr spolu s výpisom za rok 2021. Všetkým klientom, pri ktorých evidujeme emailovú adresu, budeme postupne zasielať registračné kódy emailom do konca decembra.
  • Ak patríte k našim klientom so životným poistením, registračný kód nájdete napríklad vo výročnom liste k poistnej zmluve. 
  • Ak ste naším klientom sporiacim si v rámci starobného dôchodkového sporenia (II. pilier), registračný kód sme vám zaslali vo výpise za rok 2020.
  • V prípade, že chcete získať váš registračný kód ešte jednoduchšie alebo rýchlejšie, obráťte sa telefonicky na našu Klientsku linku 0850 111 464 alebo emailom na klient@nn.sk.

Chcete vyhrať retro bicykel?

Pre všetkých klientov, ktorí sa v období od 7. 10. 2021 do 31. 12. 2021 prihlásia na portál WebKlient, sme pripravili atraktívnu súťaž o 20 štýlových retro bicyklov. Stačí, ak po prihlásení na portál WebKlient zakliknutím potvrdíte váš záujem o účasť v súťaži. Viac informácií nájdete v štatúte súťaže.